HOME -> Oprogramowanie -> Systemy Sprzedaży











  Systemy Sprzedaży
 Strona:  1  
 Systemy Sprzedaży2012-01-27  

WA-PRO

Programy Asseco WAPRO to komplet aplikacji do zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach, wspierający pracę działów: sprzedaży, finansów i księgowości, kadr oraz pracowników mobilnych. Oprogramowanie Asseco WAPRO można wykorzystać w każdej branży, systemy cechuje prosta instalacja, łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa. Programy są stale rozwijane i udoskonalane zgodnie z rosnącymi potrzebami Klientów, aby stanowiły nowoczesne narzędzia do zarządzania współczesną firmą. Od początku istnienia marki (1994 r.) z programów Asseco WAPRO skorzystało już ponad 68 tysięcy firm, a liczba sprzedanych licencji oprogramowania przekroczyła ćwierć miliona. Systemy Asseco WAPRO dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości firm. Linie różnią się między sobą liczbą wchodzących w skład modułów i funkcjonalnością. Rozpoczynając pracę na Asseco WAPRO START można łatwo, wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, migrować do bogatszej funkcjonalnie linii BIZNES czy najbardziej rozbudowanej linii PRESTIŻ wyposażonej w możliwości analiz. Linie produktowe pozwalają na wybór najodpowiedniejszego pakietu do zarządzania, zgodnie z wielkością i potrzebami firmy. Wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa istnieje możliwość zwiększenia funkcjonalności programów i przejścia do bardziej zaawansowanej linii a także rozbudowania użytkowanego systemu informatycznego Asseco WAPRO poprzez dokupienie licencji na kolejne stanowiska. Programy, które pracowały dotychczas na pojedynczych stanowiskach, można w zależności od nowych potrzeb rozbudować tak, aby współpracując między sobą tworzyły kompleksowy system do zarządzania firmą.

Nasza firma osiągneła status złotego dealera ASSECO WAPRO

  

 

adres: http://www.assecobs.pl/wapro

więcej »
 Systemy Sprzedaży2008-07-09  

STREAM SOFT

Firma Streamsoft Sp.J. powstała w 1989 roku. Od momentu powstania minęły 22 lata. Przez ten czas, wypracowaliśmy sobie ugruntowaną pozycję na rynku dostawców oprogramowania, wspomagającego zarządzanie. Lata działalności w branży rozwiązań IT sprawiły, że rozwinęliśmy swoje produkty zgodnie z przepisami prawnymi i oczekiwaniami naszych klientów, nabyliśmy cenne doświadczenia i wiedzę, stworzyliśmy szeroki wachlarz produktów, które obsługują wszystkie kluczowe obszary firmy i specyficzne procesy biznesowe.
Historia rozwoju naszego oprogramowania, jest mocno związana z historią rozwoju systemów operacyjnych, informatyzacją przedsiębiorstw i tworzeniem się rynku systemów ERP w Polsce.
Pierwsze programy, które powstały w naszej firmie, w 1989 roku, były tworzone dla systemu DOS. Wraz z pojawieniem się na rynku systemu operacyjnego Windows 95, a następnie Windows 98, programiści firmy Streamsoft, stworzyli w 1997 roku, oprogramowanie, które w pełni funkcjonowało pod systemem operacyjnym Windows. Do pierwszych programów z serii PCBIZNES, które powstały w środowisku Windows należą:

  • EWA
  • AGA
  • ALA

Rozwój technologii informatycznych, przyczynił się do powstania, w 2001 roku, w pełni zintegrowanego systemu PCBIZNES PRO (aktualna nazwa to Streamsoft PRO), w architekturze klient - serwer.

Wychodząc naprzeciw coraz bardziej zaawansowanym potrzebom klientów oraz złożoności procedur funkcjonowania na globalnym rynku, firma Streamsoft stworzyła w 2004 r. zintegrowany system ERP II - PCIZNES PRESTIŻ, który w 2010 roku zmienił nazwę na Streamsoft PRESTIŻ . Spośród dotychczas tworzonego oprogramowania, system wyróżnia moduł Zarządzanie produkcją. Moduł ten przeznaczony jest do kompleksowego sterowania procesem produkcji. Wspomaga on planowanie, wykonanie, kontrolę i analizę na wszystkich etapach procesu produkcyjnego.
Wieloletnia obecność naszej firmy na rynku systemów informatycznych wspomagających pracę przedsiębiorstw sprawiła, że stale rozwijamy swoje produkty w oparciu o nowoczesne technologie i cenne sugestie naszych klientów.

 

adres: http://www.streamsoft.pl/

więcej »
 Systemy Sprzedaży2008-07-09  

INSERT

InsERT S.A. jest krajowym liderem (pod względem liczby sprzedanych licencji) wśród producentów oprogramowania komputerowego dla małych i średnich firm. Od początku działalności sprzedaliśmy ponad 500 tys. licencji, wspierając swoimi systemami ponad ćwierć miliona przedsiębiorstw. Pojedyncza licencja do naszych programów umożliwia jednoczesną pracę na wielu stanowiskach, co oznacza, że codziennie na systemach Insertu pracuje kilkaset tysięcy użytkowników.

Tworzymy programy przyjazne dla użytkowników i staramy się, aby spełniały one ich oczekiwania, były intuicyjne i proste w obsłudze, a jednocześnie zawierały wszelkie funkcje, jakich wymaga się od systemów sprzedaży, księgowych, finansowych czy kadrowo-płacowych. Nasze programy są skierowane do menedżerów, kadrowych, samodzielnych księgowych, biur rachunkowych, właścicieli sklepów, hurtowni, sieci handlowych, firm produkcyjnych z własną siecią sprzedaży i wielu innych użytkowników.

adres: http://www.insert.com.pl/

więcej »
 Systemy Sprzedaży2008-07-09  

SYMPLEX

Program Small Business stworzony został z myślą o pełnej obsłudze sklepu. Posiada wszystkie niezbędne moduły: obrót dokumentami, gospodarkę magazynową, księgowość oraz kadry-płace. Nasza oferta obejmuje także oprogramowanie do obsługi placówek gastronomicznych. Prócz podstawowych funkcji użytkownik może w nim znaleźć również tak wyspecjalizowane narzędzia jak: tworzenie zamówień na podstawie rotacji i zapasów towarów, wczytywanie faktur zakupu i cenników z hurtowni, analizy obrotu, zysku i marży. W istotny sposób pomagają one w codziennej pracy. Największym atutem programu jest współpraca ze wszystkimi dostępnymi modelami kas i drukarek fiskalnych, wag, skanerów i inwentaryzatorów.

Cechy i funkcje oprogramowania:

  • przejście na system kodów kreskowych
  • łatwy dostęp do informacji
  • przyjęcie dostawy i szybkie umarżowienie towarów
  • wydruk etykiet na półki oraz zaprogramowanie kas fiskalnych
  • przyśpieszenie sprzedaży i zmniejszenie ilości błędów
  • zastosowanie wag metkujących
  • wielokrotne przyśpieszenie inwentaryzacji
  • kontrola pracowników
  • tworzenie zamówień
  • posługiwanie się elektroniczną ofertą dostawcy
  • natychmiastowa analiza wyników
  • rozliczenie kontrahentów
  • stan kas gotoówkowych i kont bankowych
  • stan firmy
  • księgowość

adres: http://symplex.eu/

więcej »
 Systemy Sprzedaży2008-07-09  

DGCS BIZNESMEN

Programy dGCS Biznesmen to zestawy narzędzi wspomagających pracę działów sprzedaży, magazynu, księgowości czy kadr i płac. Dostępne one są w czterech seriach dedykowanych dla różnej wielkości firm. Rozwiązanie to umożliwia firmie swobodny rozwój dzięki stopniowej rozbudowie systemu (łatwe przejście od najprostszych rozwiązań do bardziej rozbudowanych). Oprogramowanie dGCS Biznesmen charakteryzuje wysoka funkcjonalność, prostota obsługi (nie wymagają skomplikowanych wdrożeń), a ich ceny kształtują się na możliwie niskim poziomie. Są one zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi i aktualizowane w przypadku ich zmian. Podstawową formą działalności firmy jest tworzenie i sprzedaż oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz biur rachunkowych. Specjalizują się w tworzeniu programów wspomagających pracę działów handlowych, ksiegowych, kadrowych i płacowych.

Dotychczasowy dorobek

Seria Biznesmen PRO

Podatnik PRO
Magazyn i Faktury PRO
Fakturowanie PRO
Kadry, Płace i ZUS PRO

Seria Infor System
Płace
Fakturowanie
Magazyn Standard
Magazyn Biznes
Księga Przychodów i Rozchodów
Księga Handlowa

Seria Biznesmen

Kadry, Płace i ZUS
Księga Przychodów i Rozchodów
Magazyn
Przelewy-Kasa
Fakturowanie
Kapitał Początkowy

adres: http://www.biznesmen.com.pl/

więcej »
  WYSZUKIWARKA:  


 
  Kontakt:  
ul. Wodna 4
64-200 Wolsztyn

  68 / 384-53-93
  68 / 419-90-80
  68 / 384-53-93
  biuro@inkaswolsztyn.pl
  51802615

 
  .:  
 
 
  Pomoc zdalna:  
 
 
           liczba odwiedzin: 365595      online: 1
                  CMS Mbest